dinsdag 5 april 2011

Ding 16 ~ YouTube

YouTube wordt regelmatig door mij gebruikt/bekeken. Dit keer heb ik me eens níet door de muziek laten verleiden, maar ben ik naar filmpjes van Bibliotheken gaan zoeken, en daar zaten een paar hele goeie bij! Bijvoorbeeld Bibliotheek Waterweg met een uitleg/instructie over Aangepast Lezen.  Informatief en duidelijk. Of een rondleiding door Bibliotheek Segbroek. Maar helemaal geweldig vind ik bovenstaand filmpje van "de Bibliotheek Nederland" over de nieuwe formule, de landelijke stijl, het verleiden van de klant en het diplayen. Alles waar wij in Kennemerwaard zo mee bezig zijn nu.
Wat toch een geweldige manier om je "Toko" aan het grote publiek te tonen!  

1 opmerking:

  1. We zoeken nog menskracht en de tijd om dit ook bij ons uit te voeren :-) Ambities zijn leuk maar dan zal er ook tijd/ruimte en geld voor vrij gemaakt moeten worden.

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen