maandag 11 april 2011

Ding 18 ~ Library Thing

Wat weer een heerlijke site. Daar kan je toch uren op streunen! Voor ik het wist kwamen boekhandels in o.a. Japan en Canada in beeld (met een mooi kaartje van Google Maps) Snel een lijst gemaakt met wat favoriete boeken voor op mijn Blog. Leuk ook te zien wat de aankomende evenementen zijn in de buurt. Maar om nou mijn boekenkast in LT te zetten... daar zie ik voor mezelf het nut niet zo van in. Maar een prima site om recensies te lezen en te geven.

4 opmerkingen:

  1. In het geval van LT hoeft het wat mij betreft niet nuttig te zijn. Ik vind het alleen al leuk om al die boekomslagen op een rijtje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook , ik vind het zo'n leuke gadget!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een beetje als een iPad....niet altijd even nuttig maar wel leuk om te beleven..

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk eerst over een Smartphone, en wie weet ook ooit een iPad Jos!

    BeantwoordenVerwijderen