dinsdag 26 april 2011

Ding 23 ~ evaluatie

Ik ben er!!
Op het nippertje, dat wel maar het is me gelukt. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden en dat ik zo anders over de Sociale Media zou gaan denken. Om maar Twitter als voorbeeld te nemen: ik had hiervan een zeer bekrompen beeld en dacht alleen maar aan privégebruik ("vanavond lekker bloemkool met een bal gehakt gegeten en gelukkig net op tijd klaar voor Goeie Tijden!") en niet aan de belangrijke rol in het verspreiden van bijvoorbeeld zakelijke informatie. En zo waren er nog meer Dingen.
Mijn favorieten waren LibraryThing en Spotify.
Ik heb nog wel moeite met alles delen (foto's, boekenlijsten, enz. enz) maar heb met groot plezier mijn Blog bijgehouden (dat deelde ik dan weer wèl) 
Vaak had ik moeite me het bij-blijven (lag aan mezelf) en heb het niet altijd als makkelijk ervaren, maar ik heb zo ontzéttend veel geleerd en ontdekt en dat is een verrijking.
Ik ben best een beetje blij dat het klaar is (voor nu), maar vond het ook heerlijk om te doen!
Ik vind de hele 23Dingen een cadeau, en wil Bibliotheek Kennemerwaard dan ook bedanken voor de kans deze te volgen, en de collega's en coaches voor hun reacties op mijn Blog .

1 opmerking: