zondag 12 april 2015

Screencasting

Ik had als idee een instructiefilmpje te maken voor het verlengen van de materialen via onze website. We maken namelijk nog zóveel mee dat klanten in de veronderstelling zijn alles goed te hebben verlengd, en dan toch met een boete worden geconfronteerd.
Maar toen ik her en der op zoek ging naar filmpjes, kwam ik op het YouTube-kanaal van Kennemerwaard -uiteraard- al zo'n screencast tegen. Ook leuk om de instructiefilmpjes van Jolanda te bekijken.
Ik heb op onze site nog gezocht naar de filmpjes of een link naar ons YouTube-kanaal maar helaas.
Terwijl met dat juist de meest voor de hand liggende plek lijkt.
Ik voel me wel knullig dat ik niet van de Kennemerwaard-filmpjes op YouTube wist...

4 opmerkingen:

  1. Ik wist het ook niet, ga meteen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, hebben we toen toch echt op intranet gezet. Er zitten namelijk ook instructiefilmpjes voor personeel bij :)
    Op onze website zie je onder het tabblad 'Digibieb' in ieder geval de filmpjes over wat er te doen is in het MediaLab. De instructiefilmpjes zijn denk ik weggehaald, hebben er wel gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps Sanneke,daar maak ik geen goeie beurt mee vrees ik

      Verwijderen