dinsdag 7 april 2015

Google+

Dit is (weer) een Ding dat gepaard ging met gesteun, gekreun, weglopen, terugkomen en opnieuw proberen enz. enz....
Bij het aanmaken van een Google+-account kwam ik namelijk terecht op de pagina van onze winkel, waarvan ik het bestaan niet wist. Net als op Facebook, heeft iemand een pagina aangemaakt, maar wie????? (Nee, niet de beheerder van onze site, en Ger heeft er totáál geen kaas van gegeten)
Enfin dan maar aan de slag met deze pagina, maar eerst de verificatie-code van Google afwachten (verstuurd per post naar de winkel), want niet iedereen mag zomaar wijzigen uiteraard.
Ondertussen heb ik tóch geprobeerd een persoonlijk account aan te maken, maar deze wordt dan aan de winkel gekoppeld.

Foto's van de winkel en extra info toegevoegd en het laten rusten.
Zojuist wéér een poging gedaan en zowaar lukte het me tóch een pagina te maken. Mensen gevolgd en kringen gemaakt.
Verder heb ik weinig persoonlijke gegevens toegevoegd, want ik zit al op Facebook (niet heel erg actief, meer "gluren bij de buren" en af en toe wat plaatsen en delen).
Het komt me wat onoverzichtelijk over, en ik kan van alles niet vinden (zoals het Blog van onze Truus Jansen)
Ik vraag me af wat een Google+  de Bibliotheek meer kan bieden dan de eigen website. Daar kan alle informatie op geplaatst worden (en dat doen ze goed!) en is zó actueel. 
Of wordt Kennemerwaard via Google+ door ander groepen gevonden dan via de website?


1 opmerking: