vrijdag 17 april 2015

Dan is het zover, en heb ik het NIET GEHAALD!
Dit heeft verschillende redenen.
Ten eerste ben ik te laat begonnen, en hoe langer dat duurt hoe groter de stap wordt.
Dan waren er voor mij teveel Dingen die zo niet mijn ding waren, en waar ik zeer weinig mee heb.
En die geen onderdeel van mijn werk vormen.
Ik heb ze wel grotendeels onderzocht en allerlei links bekeken, maar dan bleef ik steken bij het verslag.
En dan een groot manco TIJD. Er was tijd genoeg, maar ík had er te weinig tijd voor.
Wel heel jammer, want toch ben ik blij weer nieuws te hebben geleerd en te hebben ontdekt.
En ik vind het toch wel een cadeautje deze Dingen-kans te hebben gekregen van Kennemerwaard.
Het spijt me coach, het spijt me Bieb.


1 opmerking:

  1. Als je nou helemaal niets gedaan had, dan was je gezakt. Voor zover je hierbij van zakken/slagen kunt spreken. No regrets!

    BeantwoordenVerwijderen