zondag 12 april 2015

Instagram

Reactie van dochter op mijn Instagram-Ding: "Gaat u op Instagram?????? Als u míj maar niet gaat volgen!"
Ik heb de app gedownload op mijn telefoon, uitgeprobeerd en naar accounts van bekenden gezocht. Da's lastig als je de gebruikersnamen niet weet.
Was verbaasd te ontdekken dat Kennemerwaard wel een account heeft, maar zonder foto's.
Ik weet dat er door ons wel gebruik wordt gemaakt van Pinterest, maar als ik hoor hoe mijn dochters van 19 en 21 met Instagram bezig zijn, zal deze doelgroep beter te bereiken zijn met Instagram dan Pinterest denk ik.
Aan de andere kant: wat is voor de jeugd nou interessant aan foto 's van een Bibliotheek?
En foto's van activiteiten worden toch al via Twitter de wereld ingebracht?




1 opmerking:

  1. De combinatie van Instagram en Twitter is juist interessant! En Rita van M is inmiddels overspoeld met ideeën voor het (nieuw) leven inblazen van het Instagram-account

    BeantwoordenVerwijderen