donderdag 16 april 2015

Pinterest

Een Pinterest-account heb ik al een paar jaar, maar om nou te zeggen dat ik er veel mee doe....
Ik volg een paar mensen en kijk heel af en toe, maar thats it. Ik vind het zelfs vervelend om elke keer op de mail een berichtje te krijgen over "Pins die je leuk zult vinden".
Ik was altijd een beetje verbaasd dat Kennemerwaard uren vrijmaakte voor 'wat plaatjes plaatsen'  geef ik beschaamd toe. Want ik ben na deze opdracht wel wat anders over Pinterest gaan denken.
Ik was zeer verbaasd over de Pinterestpagina van Bibliotheek Langedijk. Zó uitgebreid en zóveel verschillende categorieën! Voor ik het wist zat ik ruim een uur 'plaatjes te kijken' en te pinnen.
Ik zie nu ook wel deels het nut voor de Bibliotheek. Prima om materialen, activiteiten e.d aan de klant  te tonen, en met een klik door te sturen naar de site, maar ik zie er toch ook heel veel tussen waarvan ik de link met de Bieb niet zo begrijp.



1 opmerking: