woensdag 16 maart 2011

Ding 12 ~ Twitter

Daar zit ik toch even in een lastig pakket, want al maanden loop ik te klagen tegen mijn 15-jarige jongste puberdochter dat ze verslaafd is aan MSN en Twitter (lang leve de Blackberry! Dus niet!!), houd haar goed in de gaten, en beperk haar tijden achter de computer, en nu gaat moeders zelf aan de Twitter!Tsja, ík móet voor mijn werk, kan er niets aan doen Marlou.
Ik ben er niet erg voor te vinden. Ik vind het totaal niet belangrijk mijn doen-en-laten met anderen te delen, (en als die situatie zich wel voordoet bel ik of ga bij ze langs) netzomin als ik het interessant vind te weten wat iemand anders vandaag doet en waarom. Maar daarentegen besef ik heel goed dat Twitter een informatieverspreider is, die vooral in deze zeer roerige tijden in bijvoorbeeld Japan en het Midden Oosten een belangrijke rol speelt in het supersnel informeren van de wereld. De Bibliotheek kan uiteraard niet achterblijven omdat een groot gedeelte van onze leners Twitteren, al vraag ik me af af deze geinteresseerd zijn in Tweeds van de Bieb? Ik hèb een account gemaakt, en gá het proberen, maar beloof niets.

1 opmerking:

  1. alle voor en tegens heb je zo wel benoemd ..:-) Het is echt een zaak van filteren en selecties maken. De jeugd kan zonder extra telefoonkosten eindeloos twetteren naar elkaar.

    Mobiel internet is de kracht van dit moment. En de bieb..? Tja, daarom zitten wij hier.

    Het Spoor Bijster

    BeantwoordenVerwijderen