donderdag 20 januari 2011

Ding 1, 2 en 3

Eindelijk van start gegaan.
Na wat wikken en wegen opgegeven voor de 23 dingen, gesteund door het idee dat vele collega's meedoen en nog meer mij voor zijn gegaan.
En dat laatste is misschien ook een handicap, want er is al zoveel op de Blogs gezegd en getoond dus verval ik niet in herhaling of ga ik niet na-apen?
Maar ik heb er zin in, ben heel benieuwd naar alles wat we gaan leren en doen en wie weet wordt ik ook wel verslaafd aan "de dingen"...
Ik heb nog geen ervaring met Web 2.0, maar dat ligt deels ook aan mijn functie binnen de Bieb: de Uitleen en de KLS. Daar komt de komende tijd dus verandering in. Ik hoop me er de komende week meer in te kunnen verdiepen,helaas zat dat er afgelopen week door omstandigheden niet in. 
Mijn Blog moet nog iets van mezelf worden, en zal (twijfelkont als ik ben) nog vaak van uiterlijk veranderen.
De collega's met "Dingen ervaring" alvast bedankt voor jullie enthousiaste aangeboden hulp voor de komende weken!!

8 opmerkingen:

  1. JackyG, trek je niets aan van wat anderen hebben geschreven. Trek je eigen plan en ontdek je eigen dingen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! daar ben je dan. Wat ziet het er goed uit! Complimenten hoor. Veel Plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat het helemaal op jouw manier doen, jou kennende.
    Je hebt er zin in en je bent benieuwd: de helft heb je al te pakken!
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oranje boven, Oranje boven!
    Veel plezier en we leren vast van elkeaar!
    Tot Blogs!.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat begin is niet verkeerd. Mooi gedaan en leuk om te lezen dat je er ondanks de twijfels nu toch zin in hebt. Die uitdaging ben je aangegaan. Waar steun nodig is, weet je die goed te vinden :) Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen